Współpraca z Klientem
Zapraszam Zainteresowanych do twórczej współpracy.
Zapraszam na coaching z edukacją filozoficzną i pedagogiczną. Skierowany jest do osób, które pragną w swoim życiu zmian, ale nie wiedzą, od czego zacząć. Może czujesz, że brak Ci sił, aby zerwać z destruktywnymi nawykami? Mogę towarzyszyć Ci w drodze do osiągnięcia Twojego celu, który pragniesz podjąć w pracy nad sobą. Chcę, byś rozwinął swój potencjał i czerpał prawdziwą satysfakcję ze swojego działania. Wykorzystaj w pełni swoje możliwości. Dziś zaczyna się lepsze jutro...
Odwiedzający może zapoznać się z moim „portfolio” w zakresie prac plastycznych (Galeria prac, Prace plastyczne), a także literackich. W razie zainteresowania taką formą współpracy chętnie rozważę propozycje przygotowania ilustracji do książek. Jestem otwarta na Państwa pomysły i oczekiwania. Moje prace są już dostępne w Sklepie internetowym. Maluję również na Państwa specjalne zamówienia.
Wydawnictwo Katarzyna Popek oferuje możliwość nabycia opublikowanych książek, które będą dostępne w sprzedaży. Powstało z zamysłem publikowania efektów pracy własnej, ale nie tylko. Gościnnie Wydawnictwo przyjmie ciekawe prace literackie oraz inne formy Państwa ekspresji, naukowej, popularnonaukowej itp. Jestem gotowa zilustrować i wydać zgłaszane teksty, we współpracy z zaprzyjaźnioną Drukarnią.
Zapraszam do kontaktu, gdyby Odwiedzający życzył sobie zapytać o moje prace (plastyczne oraz literackie), tudzież zgłosić swoją gotowość do podjęcia twórczej współpracy w ramach wydania własnej książki w moim Wydawnictwie. Oferta będzie z czasem coraz szersza.
Zapraszam do kontaktu!
Katarzyna Popek
Regulamin Sklepu
§1 Definicje
Adres pocztowy - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
Adres reklamacyjny: Działalność Twórcza i Wydawnictwo dr n. hum. Katarzyna Popek, ul. Gładka 35/2, 93-378 Łódź
Cennik dostaw – znajdujące się w Załączniku 1 do niniejszego Regulaminu.
Dane kontaktowe: Działalność Twórcza i Wydawnictwo dr n. hum. Katarzyna Popek, ul. Gładka 35/2, 93-378 Łódź, adres e-mail: k.popek111@wp.pl
Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym się poniżej, w Warunkach dostawy towarów.
Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.
Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.
Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
Platforma internetowa ODR – unijny serwis internetowy działający na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE i dostępny pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr
Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę.
Podmiot uprawniony – podmiot uprawniony do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 roku z późniejszymi zmianami.
Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
Przedmiot świadczenia – przedmiot umowy.
Punkt odbioru – miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.
Rejestr UOKiK – rejestr podmiotów uprawnionych prowadzony przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na podstawie ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 roku z późniejszymi zmianami i dostępny pod adresem: https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php
Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://popek-twiwyd.pl, za pośrednictwem, którego Kupujący może złożyć zamówienie.
Sprzedający: Działalność Twórcza i Wydawnictwo dr n. hum. Katarzyna Popek, ul. Gładka 35/2, 93-378 Łódź, NIP 7272842165 REGON 385935212 zarejestrowana i widoczna w ewidencji CEIDG pod adresem: https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=387c29ee-444c-4d83-beb5-0b4b9c9d9134 KONTO BANKOWE: 33 1140 2004 0000 3502 8112 1432
System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.
Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.
Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.
Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:
nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta,
nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;
nie ma właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.
Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.
§2 Warunki ogólne
§3 Zawarcie umowy i realizacja
§4 Prawo do odstąpienia od umowy
§5 Rękojmia
§6 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych
Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Konsumentów sklepu jest Sprzedający.
Sprzedający zobowiązuje się̨ do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych RODO z dnia 25 maja 2018.
"Doprecyzowanie i wzmocnienie praw
RODO kładzie szczególny nacisk na to, aby osoby, których dane są przetwarzane, miały większy dostęp do informacji na temat podejmowanych przez administratorów działań. Osoby mają też mieć większą kontrolę nad danymi, które przekazują ADO.
Kwestię tę poruszono już w preambule do unijnego rozporządzenia, gdzie mowa jest o tym, iż skuteczna ochrona danych osobowych w Unii Europejskiej zależy głównie od tego, jak bardzo wzmocnione oraz doprecyzowane zostaną prawa osób, których dane dotyczą.
Prawo dostępu do danych
Prawo to zostało uregulowane w artykule 15 RODO – osoby, których dane dotyczą mają możliwość uzyskania od ADO informacji, czy ich dane są przetwarzane i w jakim zakresie
Dodatkowo osoba taka może żądać od administratora uzyskania dostępu do tych danych oraz — jeśli zajdzie taka potrzeba — uzyskania ich kopii. Kopia ta powinna zostać wydana bezpłatnie za pierwszym razem, przy kolejnych prośbach może zostać nałożona na wnioskującego rozsądna opłata, wynikająca np. z kosztów administracyjnych.
Prawo do sprostowanie danych
Artykuł 16 RODO dotyczy prawa do poprawiania danych osoby, której one dotyczą. Jeśli są one nieprawidłowe lub niekompletne osoba może żądać od administratora ich sprostowania.
Prawo do bycia zapomnianym
Osoby, których dane są przetwarzane mają prawo do ich usunięcia — zwane również “prawem do bycia zapomnianym”, opisane w artykule 17 RODO. W przypadku wystąpienia pewnych okoliczności osoba może żądać od administratora usunięcia niektórych danych na swój temat, bądź całego ich zbioru. Proces usuwania powinien być przeprowadzony bez zbędnej zwłoki.
Przesłanki usunięcia danych to między innymi:
brak podstawy prawnej do przetwarzania danych (np. cofnięcie zgody na ich wykorzystywanie);
zebrane dane nie są już potrzebne do celów, w których zostały one zgromadzone;
dane zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego;
wniesienie sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą (więcej o prawie sprzeciwu w dalszej części tekstu);
dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega administrator.
Istnieją również sytuacje, które sprawiają, że osoby, których dane dotyczą nie mogą skorzystać z prawa do usunięcia danych osobowych. Mowa tu o przypadkach, kiedy przetwarzanie jest niezbędne:
w celu korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;
do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
w celu profilaktyki zdrowotnej (np. medycyna pracy, czy zapewnienie opieki zdrowotnej) ;
do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych;
do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
RODO przewiduje także możliwość wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych. Okoliczności, w jakich osoba, której dane dotyczą może z tego prawa skorzystać wymienione są w art. 18 RODO:
kiedy zgromadzone dane są nieprawidłowe — ograniczenie ich przetwarzania następuje do momentu, kiedy zostaną one poprawione;
w momencie, kiedy nie ma podstawy prawnej do przetwarzania danych;
kiedy nie są one potrzebne administratorowi danych osobowych, jednak potrzebuje ich osoba, do której one należą;
w przypadku kiedy osoba, której dane dotyczą zgłosiła sprzeciw wobec przetwarzania danych — ograniczenie obowiązuje do momentu ustalenia, czy sprzeciw ten jest podstawny.
Prawo do przenoszenia danych
W artykule 20 RODO wprowadzone zostało kolejne prawo osób, których dane dotyczą — prawo do ich przenoszenia pomiędzy różnymi podmiotami (administratorami). Jeśli prośba taka zostanie wystosowana, administrator ma obowiązek przekazać osobie komplet zgromadzonych danych na jej temat w formie, która będzie możliwa do odczytania. Osoba, której dane dotyczą może później bez przeszkód przekazać te informacje innemu administratorowi.
Prawo do sprzeciwu oraz do niepodleganiu decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu
Na podstawie przepisu znajdującego się w artykule 21 RODO, osoby, których dane dotyczą mają prawo nie zgodzić się na to, aby ich dane były wykorzystywane do celów „podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu”” – np. profilowania, które powodują skutek prawny dla osoby. Administrator w takim przypadku nie ma prawa do przetwarzania danych, pod warunkiem, że nie będą istniały inne ważne podstawy prawne do przetwarzania danych osobowych.
Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy to przeprowadzenie profilowania jest wymagane w celu prawidłowego zawarcia bądź wykonania umowy – wtedy osoba, której dane dotyczą nie ma prawa do sprzeciwu wobec takiego przetwarzania
Ograniczenie praw osób, których dane są przetwarzane
RODO zakłada, że prawa osób, których dane dotyczą mogą być ograniczone w szczególnych przypadkach, np.:
konieczność zapewnienia bezpieczeństwa narodowego lub publicznego;
zapobieganie przestępczości;
konieczność zapewnienia niezależności sądów;
kiedy prawa osób, których dane dotyczą, utrudniają wypełnienie celów gospodarczych lub finansowych państwa członkowskiego lub Unii Europejskiej.
Wszystkie akty prawne, które w jakikolwiek sposób ograniczają prawa osób, których dane dotyczą, powinny szczegółowo informować o tym, dlaczego wprowadzone zostało dane ograniczenie.” (Źródło: https://www.politykabezpieczenstwa.pl/pl/a/rodo-i-nowe-prawa-osob-których-dane-dotycza)
§7 Postanowienia końcowe
Warunki dostawy towarów
Zamówiony towar jest dostarczany Kupującemu w wybrany przez niego sposób, określony w procedurze składania Zamówienia. Sprzedawca udostępnia w ramach Sklepu następujące sposoby dostawy:
przesyłka kurierska,
paczkomat Inpost 24/7
odbiór osobisty.
Kupujący winien w miarę możliwości zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona.
W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan w jakim dotarła. Jeśli to możliwe należy dokonać udokumentowania uszkodzenia poprzez wykonanie fotografii uszkodzeń i dołączenie jej do zgłoszenia. Protokół ten należy przesłać, bez zbędnej zwłoki, do Sprzedawcy.
Opłata za wysyłkę doliczana do wartości zamówionych produktów może zawierać opłatę za przygotowanie paczki.
Standardowo wysyłka jest realizowana w czasie do 3 dni roboczych od rejestracji zamówienia w sklepie internetowym. Niektóre produkty wykonywane są na zamówienie i czas ich wysyłki będziemy uzgadniać indywidualnie.
Płatności obsługiwane są przez spółkę PayPro S.A. - z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887.
Działalność Twórcza i Wydawnictwo
dr n. hum. Katarzyna Popek
NAPISZ DO MNIE